Қазанғап атындағы Қызылорда музыкалық жоғары колледжінде Қамқоршылық кеңестің жұмысын ұйымдастыру және оны сайлау тәртібінің
ЕРЕЖЕЛЕРІ
1-тарау. Жалпы ережелер
2-тарау. Қамқоршылық кеңесті сайлау тәртібі және құрамы
Ұсыныстарды қабылдау хабарландыру жарияланған күнінен кейін он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.
1) жергілікті өкілдік, атқарушы және құқық қорғау органдарының өкілдері;
2) жұмыс берушілер мен әлеуметтік әріптестердің өкілдері;
3) коммерциялық емес ұйымдардың өкілдері (бар болса);
4) ата-аналар комитеті ұсынған әрбір параллель сыныптан, курстан сол білім беру ұйымында білім алушылардың бір ата-анасы немесе заңды өкілі;
5) қайырымдылық жасаушылар (бар болса).
Колледж жанынан құрылған Қамқоршылық кеңес отырысына колледж басшысы немесе оның орынбасары қатысады.
Қамқоршылық кеңес құрамына "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 51-бабы 1-тармағының 2) және 3) тармақшаларында көрсетілген адамдар кіргізілмейді.
Мемлекеттік органдардың өкілдері Қамқоршылық кеңестің төрағасы болып сайланбайды және оның міндеттерін жүзеге асырмайды.
Қамқоршылық кеңестің хатшысы Қамқоршылық кеңестің дайындығын, өткізілуін, материалдар мен отырыс хаттамасының рәсімделуін қамтамасыз етеді.
3 - тарау. Қамқоршылық кеңестің өкілеттігі
1) білім алушылардың құқықтарының сақталуына, сонымен қатар мекеме шотына түсетін қайырымдылық көмектің жұмсалуына қоғамдық бақылауды жүзеге асырады;
2) колледж жарғысына өзгерістер және/немесе толықтырулар енгізу туралы ұсыныстар әзірлейді;
3) колледжді дамытудың басым бағыттары бойынша ұсынымдарды әзірлейді;
4) қазақстандық азаматтардың отбасына жетім және ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларды орналастыру мәселелері жөнінде шараларды жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлейді;
5) қайырымдылық көмек түрінде колледж шотына түскен қаржыны бөлуге қатысады және оның мақсатты жұмсалуы туралы шешім қабылдайды;
6) колледж бюджетін қалыптастыру барысында ұсыныстарды әзірлейді;
7) тиісті саланың уәкілетті органына немесе білім саласындағы жергілікті атқарушы органына Қамқоршылық кеңестің колледж жұмысында анықтаған кемшіліктерді жою туралы ұсыныстар енгізеді;
8) колледж басшысының лауазымына үміткерлер мен әңгімелесу қорытындысы бойынша хаттамалық шешім шығарады және келіседі;
9) колледж басшысының білім беру ұйымының қызметі туралы, оның ішінде білім беру қызметін ұсыну сапасы, қайырымдылық көмектің жұмсалуы және қазақстандық азаматтардың отбасыларына жетім және ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларды орналастыру мәселесі жөнінде шараларды қабылдау туралы есебін тыңдайды;
10) колледж қызметінің мәселелері бойынша конференцияларға, кеңестерге, семинарларға қатысады;
11) колледж қызметімен, білім алушыларға жасалған жағдайлармен танысады, колледж педагог-психологын қатыстыра отырып, олармен әңгімелеседі.
Колледж (құрылымдықбөлімшесі) қызметкерлері Қамқоршылық кеңестің құзыретіне жататын мәселелер бойынша ақпараттарды ұсынуға ықпал етеді.
4 - тарау. Қамқоршылық кеңес жұмысын ұйымдастыру тәртібі
Хабарламада отырыстың өткізілу күні, уақыты және орны жазылады.
Хабарламаға баяндамашы көрсетілген отырыстың күн тәртібі, күн тәртібіне қосуға себептерді көздейтін анықтамалық материалдар, Қамқоршылық кеңестің мүшелеріне ұсынылатын отырысқа қажетті құжаттар қоса беріледі.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласындағы бақылау комитетінің аумақтық департаменттерінің өкілдері оның отырыстарына дауыс беру құқығынсыз байқаушы ретінде қатысуға жіберіледі.
1) мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысаны түрінде құрылған білім беру ұйымдары үшін - Қазақстан Республикасының бюджеттік заңнамасына сәйкес бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органның аумақтық бөлімшеде ашылған қайырымдылық көмектің қолма-қол ақшасын бақылау шотына;
2) басқа ұйымдық-құқықтық нысаны түрінде құрылған білім беру ұйымдары үшін – екінші деңгейлі банкте ашылған шотына аударылады.
1) білім алушыларға әлеуметтік қолдау көрсетуге;
2) колледждің материалдық-техникалық базасын жетілдіруге;
3) спортты дамытуға, дарынды балаларды қолдауға;
4) мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының талаптарынан тыс білім беру процесін ұйымдастыруға шығыстарды жүзеге асыруға.
5 - тарау. Қамқоршылық кеңестің жұмысын тоқтату
1) тиісті саланың уәкілетті органының немесе білім саласындағы жергілікті атқарушы органдардың бастамасы бойынша;
2) білім беру ұйымын таратуға және қайта ұйымдастыруға байланысты жүзеге асырылады.
1) өз бастамасы бойынша;
2) отырыстарда себепсіз қатарынан үш рет болмауы себепті Қамқоршылық кеңестің құрамынан шығарылады.
ТОП ЖЕТЕКШІЛЕРІ ТУРАЛЫ ЕРЕЖЕ
ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ
1.1. Колледждегі оқу топтарындағы оқу-тәрбие жұмысын жүргізу мен ұйымдастырудағы жетекші рөл топ жетекшісіне жүктеледі. Ата-анамен байланыс, білім алушының жеке тұлға ретінде дамуына, топтағы тәртіпке, сабақ үлгеріміне тікелей топ жетекшісі жауап береді.
1.2. Білікті білім алушылар ішінен колледж директорының бұйырығымен топқа жыл бойы топ жетекші тағайындалады. Тәрбие жұмысы сапалы болуы үшін бір топқа бір топ жетекшісі немесе қажеттілігіне қарай мамандыққа бір топ жетекшісі тағайындалады.
1.3. Топ жетекшісінің тәрбие жұмысы бөлім меңгерушісі, оқытушылар, топпен жұмыс жасаушылар, тәрбиешілермен, колледждің жастар кеңесі және ата-аналармен тығыз байланыста жүргізілуі қажет.
1.4. Топ жетекшісі білм алушылардың жалпы дамуымен жас ерекшеліктерін ескере отырып, адалдық, патриоттық, интеллектуалдық, еңбекқорлық, дүниетанымдық, салауатты өмір салты тәрбиені ұйымдастырады.
1.5. Ол білім алушылардың тәрбие диагностикасын іске асырады және өзінің тәрбие саясатын диагностика нәтижелері негізінде қалыптастырады.
1.6. Колледждегі тәрбие жұмысының координаторы (директордың орынбасары) топ жетекшісінің саналы жұмысымен тікелей басшылығын бақылауына алады.
ТОП ЖЕТЕКШІСІНІҢ ҚҰҚЫҒЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
2.1.Топ жетекшісініңқұқығы:
2.1.1.Өзініңтобындағыоқушылардыколледждегіқоғамдықөмірдіңбарлықдеңгейіндеатсалыстыру.
2.1.2.Оқу сабағына, барлық емтихандарға, курстық жұмысты қорғауға қатысу.
2.1.3. Педагогикалықкеңес пен колледж әкімшілігіне топтарды, топтағы белсенді білім алушыларды көтермелеугеұсынысжасайды (колледждегіқалыптасқанжүйебойыншамарапаттаужәнежазалау).
2.2. Топ жетекшісініңміндеті:
2.2.1. Колледждебілім алушылардыңжылбойыоқукезеңіндеолардыңжан-жақтыбіліктіліктермен - өзінөзітану, еңбектену, физикалық, қоғамдық, коммуникативтікқамтамасызету. Біліктілікәрдеңгейдеболуыкерекжәнеорындаушылықтаөзбетіменжұмысжасаудаталаптылықта, алғырлықтакөрсетебілуқажет.
2.2.2. Білім алушылардыадамдықрухпенұлттықмәдениеткетәрбиелеу, қоғамғақарсыкөзқарас, пікіргемойынұсынбаушылықтыдағдыландыру. Өзін-өзітәрбиелеу мен білімжетілдіругеүйрету.
2.2.3. Отбасындағықарым-қатынасты, әлеуметтік жағдайларын, қызығушылығынтереңжәнежан-жақтызерттеу.
2.2.4. Топ сағаттарыныңтақырыбын, олардыңжүргізуәдісіментәсілінжетілдіру. Топ сағатын45 минут – 1 академиялық сағат өткізукерек.
2.2.5. Бөлім меңгерушісімен, педагог-психологпен, білім алушылардың жеке оқытушыларымен, Жастаркеңесімен, жатақхана тәрбиешісіментығызбайланыстажұмысістеуікерек.
2.2.6. Іс-шараныөткізу мен ұйымдастыруда топ белсенділерінекөмеккөрсету.
2.2.7. Білім алушыларды үйірмелік, тәжірбиелік, зерттеушілік жұмыстарға тарту.
2.2.8. Үлгермейтінбілім алушылардыңсебептерінжоюжәне оны анықтау, уақытындакөмеккөрсету.
2.2.10. Қажеттіқұжаттардыжүргізу. Топ жетекшісініңжүргізгенжұмыстарынжурналғабелгілеу, топ оқушыларынамінездемежазу
2.2.11. Іс-шараныіскеасыру, білім алушылардыңконтингентінсақтауғабағыттау.
2.2.12. Білім алушылардыңата-аналарымен тығыз қарым-қатынаста, жиібайланыстаболуы.
2.2.13. Білім алушылардыңтәрбиесінжақсартудаинновациялықұсыныстарғаоңкөзқарастаныту, тәрбиеліктұрғыдантәжірибелік акцияларғақатысу, колледждіңпедагогикалықкеңестіңжүргізілгеншешімі, педагог-психологтың жүргізген диагностикалық жұмысы нәтижесінде белгіленген жоспар бойынша жұмыс жүргізу.
2.2.14. Топ жетекшісініңміндеттемесіретіндезаңдылықжәнеазаматтықжауапкершіліктіжүктеу.
3.1. Топ жетекшісініңжұмысынжоспарлытүрдежүргізіледі. Колледждегітәрбиежұмысынқазіргікезеңдежоспарлауүшінұстанымдарынмақсаттытүрдеанықтау, іс-шараныңтәрбиелікмақсатыменбағытынтәуелсіздікалғаннанбері ҚРнегізгіелеулікезеңдерді топ сағаттарыныңтақырыптарынтізбелеужәне диагностика нәтижесіндежекетұлғаныңсанасынанықтауқажет.
3.2. Топ сағаттарынөткізу мен ұйымдастыруға, шығармашылықжолғамақсаттытүрдеқамтамасызетудестуденттерге 1 курстарда 15-20 %, 2 курста 20-30% ал 3 курста 35-50% тақырыптарынжоспарлаужүктеледі.
3.3. Топтағытәрбиежұмысынжүргізу мен жоспарлауғакөмеккөрсетумақсатында топ жетекшілерініңмамандықтарынкөтеру, олардыңқызметтіккоординациясыныңжүзегеасуынаколледждеалдыңғықатарлытәжірибетарату мен кеңейту.
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Р.Т.Елеусинова